Pages

RAHUMAN THE RAPIST - මරදානේ රහුමාන් දූෂකයා නබි(සල්) ආදර්ශයට ගෙන කල හදිය

දිනෙන් දින අපට එරෙහිව නැගීගෙන එන මුස්ලිම් ප්‍රහාර වලින් හෙළිවූ 70 වෙනි ප්‍රහාරය මෙන්න.


Islamic Attack to Rape Poor Sinhala Women: විදේශ රැකියා සොයන දුප්පත් සිංහල කතුන් දූෂණය කිරීමේ ඉස්ලාම් ප්‍රහාරය




"ඒජන්සිකාරයන්" ට මිනීමස්‌ කෑමට ඉඩ දිය යුතුද?

සවුදි අරාබියේ ගෘහ සේවිකාවක ලෙස යෑවීම සඳහා කටුනායක ගුවන්තොටුපළේදී කාන්තාවක්‌ භාරගෙන ඇය දින හතක්‌ තිස්‌සේ දූෂණය කළ කොළඹ මරදානේ රැකියා ඒජන්සිකරුවකු ගැන සියඹලාගොඩ මහපොතුවිල ගම්මානයේ පදිංචිකරුවෙක්‌ විදේශ රැකියා නියුක්‌ති කාර්යාංශයට පැමිණිලි කර තිබේ. ඒජන්සිකරු දින හත අවසානයේදී පෙර කී කාන්තාව සවුදි අරාබියට යවා ඇති නමුත් ඇය තමා සේවය කරන නිවසේදී අමානුෂික වධ හිංසාවලට පාත්‍රවෙමින් සිටින්නී ය. ගෙහිමියන් ඇගේ කොණ්‌ඩය කපා දමා පහර දී ඇති බව දැනගන්නට ඇත. දෙදරු මවක වන ඇය ආපසු ගෙන්වා දෙන ලෙස ඒජන්සිකරුගෙන් ඉල්ලා ඇති අතර ඔහු කියා ඇත්තේ "මට බැරි වුණේ පාර්ලිමේන්තුවට යන්න විතරයි. පුළුවන් දෙයක්‌ කරපන්..." යනුවෙනි. ඒජන්සිකරුවාගේ නම රහු ට මාන් එකතු වූ කල ඇතිවන ප්‍රතිඵලයයි. මේ අනුව පාර්ලිමේන්තුවට යැමට උත්සාහ කර, එම උත්සාහය ව්‍යර්ථ වූ ඒජන්සිකාරයා කවරෙක්‌ද යන්න සෙවීමට ආණ්‌ඩුවට පුළුවන. ඒ අතර රහුට එකතු වූ මාන් කවරෙක්‌ද යන්න සොයා බලා ඔහුට උපරිම දඬුවම් දෙන ලෙස ඉස්‌ලාමීය ආගමික ප්‍රධානීන්ගෙන් ඉල්ලා සිටිමු.

මිනී පෙට්‌ටියෙන් ගෙදර එනු පිණිස යා යුතු තැන් දෙකක්‌ තිබේ. ඉන් පළමුවැන්න පොලිසියයි. දෙවැන්න විදේශ ගෘහ සේවයයි. පොලිසියට යන්නෝ නම් බොහෝ විට විවිධ අපරාධවලට අවශ්‍ය සැකකරුවෝ ය. විදේශ ගෘහ සේවයට යන්නේ ඉතා දුප්පත් ඉතා අසරණ ගැහැනුය. මේ කාන්තාවන් බොහෝ විට අරාබි රටක රැකියාවට යන්නේ එක්‌කෝ ගෙයක්‌ හදාගැනීමට ඉඩම් කැබැල්ලක්‌ මිලට ගනු පිණිසය. නැතහොත් තම ඉඩමේ අත්තිවාරමක්‌ දමා ගැනීමට ය. නැතහොත් අත්තිවාරම මත බිත්ති ඉදිකර ගැනීමට ය. එසේත් නැතහොත් බිත්ති කපරාදු කර වහලය ගසා ගැනීමටය. මරදානේ ඒජන්සිකාරයාගේ නීච සිද්ධියට සම්බන්ධ කාන්තාව සවුදි අරාබියට ගියේද පදිංචියට නිවසක්‌ තනා ගැනීම සඳහා ඉඩමක්‌ ගැනීමට බව ඇගේ සැමියා කියයි. ඒ ගමන යැමට ඇයට ඇඟ මස්‌ දන් දීමට සිදුවිය. ඊළඟට සවුදි අරාබියේදී කොණ්‌ඩය දන් දෙන්නට සිදු විය. ඊට පසු පරපීඩාකාමුකයන්ට නිතර නිතර දෙනු පිණිස තම සිරුර දන් දෙන්නට සිදු විය. මෙය මේ රටේ ගෘහ සේවිකාවන් මැදපෙරදිගදී ලැබූ මේ ආකාරයේ පළමුවන අත්දැකීම නොවේ. දහස්‌ වැනි අත්දැකීමද නොවේ. සමහර විට දසදහස්‌ වැනි සිද්ධිය මෙය වීමට පුළුවන. එසේම, ලඡ්ජාව, ආත්ම ගෞරවය, තම පවුලේ ඉදිරි පැවැත්ම යන කාරණා උදෙසා කවදාවත් නොකියන ලද මෙබඳු සිද්ධීන් ලක්‍ෂ ගණනක්‌ තිබෙනවා වන්නට පුළුවන. විවාහක තරුණ කාන්තාවක්‌ පිටරටකට ගොස්‌ ධනවත් සල්ලාල පිරිමින් අතර තනි වෙයි. ඇයට සිදුවීමට නොහැක්‌කේ මොනවාද?

ශ්‍රී ලංකාවේ කාන්තාවන් මැදපෙරදිග ගෘහ සේවයට යැමට පටන් ගත්තේ 1973 අග කොටසේ සිටය. ඒ වූ කලී මැදපෙරදිග තෙල් සල්ලිවල පාලනය ඇමරිකානුවන් සහ බ්‍රිතාන්‍ය ජාතික ව්‍යාපාරිකයන්ගේ කළමනාකරණයට යට වූ ආරම්භක අවස්‌ථාව ය. මැදපෙරදිග තෙල් ළිං තම අතට ගත් ඔවුහු ඒ වෙනුවෙන් කොටස්‌ මුදල් මැදපෙරදිග ආණ්‌ඩුවලට ගෙවන්නට පටන් ගත්තේ ය. ආණ්‌ඩුව ඒ සල්ලි මහජනයා අතර විසුරුවන්නට පටන් ගත්තේය. එවිට මැදපෙරදිග මහ ජනයා ධනවතුන් බවට පත් වී පිටරටින් ගෙන්වන ලද ගෘහ සේවක සේවිකාවන්ගේ උදව් උපකාර ඇතිව සැපවත් ජීවිත ගත කරන්නට පටන් ගත්හ. මේ කතන්දරයට අද වන විට අවුරුදු 40 ක්‌ ආසන්න වී තිබේ. මේ අවුරුදු 40 තුළම ශ්‍රී ලංකාවට විදේශ විනිමය ගෙනෙන ප්‍රධාන මාර්ගය වූයේ තේ, පොල්, රබර් රට යෑවීම නොව විදේශවල සිටින ශ්‍රී ලාංකික ශ්‍රමිකයන් එවන මුදල් ය. ඒ නිසා ඔවුහු ආර්ථික වීරයෝ වෙති. ලියාපදිංචි කරන ලද මෙන්ම ලියාපදිංචි නොකරන ලද ඒජන්සි දහස්‌ ගණනක්‌ ලංකාවේ තිබේ. එයින් ද විශාල ප්‍රමාණයක්‌ කොළඹ - මරදාන ආශ්‍රිතව ඇත. ඒ නිසා පෙර කී සිද්ධියේ පාපියා හෙවත් රහු ට එක්‌ වූ මාන් සොයා ගැනීමට ආණ්‌ඩුවට බැරි වන්නේ නැත.




රටේ නීතියෙන් නම් මේ පාහර කාමුකයන්ට ලැබෙන දඬුවමක් නැත, නීතිය අතට ගත හැකි ජාති මාමක සිංහල පාතාලයක් හෝ ඇති නම් වහාම මේ පාහරයා සොයා ඝාතනය කර ඉස්ලාමයට පැහැදිළි පණිවිඩයක් ලබා දිය යුතුය. ජාති හිතෛෂීන් සියල්ල බහුබූත නීතියෙන් එම ඝාතකයන් ආරක්ෂා කල යුතුය. මේ හැර අපිට මේ සම්බන්ධව දිය හැකි විසඳුමක් නම් නැත.  

මේ ව්‍යසන සියල්ල මැද, අපට ඉතිරිව ඇති එකම ආරක්ෂාව නම් සැඟවුනු මුස්ලිම් අලුගෝසුකම් සියලු හෙළයන්ට වහ වහා අවබෝධ කර දීමයි. ඔබටත් ජාතිය ගැන හැඟීමක් ඇති නම්, පහත ලිපිත් බලන්න.  

 

1 comment:

  1. hehe ponna haththa mehe ambayo elawanna try munge ganu amba polu walin kaka bada wiyatha reka ganna try.ponna yakune rata wate puka denna kalin ganita puka nodi thuttuwak hari hamba karala ganiwa arabi amba pollata sinna nokara payyak thiyana eke niyama theruma pennapwiyaw ........ehama nokalath eka mahaa pudumayak nemei mokada thopi amu ponna haththak

    ReplyDelete

Please select Anonymous user to post comments, never leave your profile, true name with the comments.