Muhammad the killer - අසරණ සිංහ පැටියාගෙ දිවි උදුරාගත් පස්‌සර සපතේරු හම්බයෝ


දිනෙන් දින අපට එරෙහිව නැගීගෙන එන මුස්ලිම් ප්‍රහාර වලින් හෙළිවූ 63 වෙනි ප්‍රහාරය මෙන්න.



Attack Proving Islam Invasion through Marriage : සිංහල කාන්තා සොරකමේ බියකරු බව සනාථ කරන ඉස්ලාම් ප්‍රහාරය.


පසුගිය 13 වැනිදා රාත්‍රියේ වයස අවුරුදු 20 ට අඩු බීමත් මුස්‌ලිම් තරුණයන් 5 දෙනකු විසින් අමානුෂික ලෙස පිහියෙන් ඇන පස්‌සර ප්‍රාදේශීය සභාව ඉදිරිපිට සම වයසේම සිංහල තරුණයකු මරා දැමීමේ සිද්ධිය..ඉතාම සැර බාල කොට දිවයින පුවත්පත පමණක් වාර්ථා කර ඇත. සිහින ලොවේ අතරමං වී ලියන ලද අසාර්ථක පෙරවදන ඉවත් කල විට සිද්ධිය සැකෙවින් මෙසේයි.



බදුල්ලේ ප්‍රකට විද්‍යාලයක ඉගෙනුම ලබන දැරිවිය හා මුලින්ම හාදවන්නේ සිංහල තරුණයාය. ඔහු නමින් නලින් ඉන්දික උදය කුමාරය. පාසල් ගිය ද සාර්ථක පාඨශාලීය අධ්‍යාපනයක්‌ නොලද ඔහු ඊළඟ පියවර ලෙස තැබුවේ වෘත්තීය අධ්‍යාපනය හැදෑරීමටය. ඒ හරහා රට රස්‌සාවකට යැම ඔහුගේ සිහිනය විය.

ඔහු ඉල්ලුම් කළ රට රැකියාව ඔහුට ලැබිණි. ඒ සඳහා අදාළ ලියවිලි ද පැමිණියේය. රැකියාව සඳහා යැමට වෛද්‍ය පරීක්‍ෂණය යෙදී තිබුණේ මාර්තු 14 වැනිදාටය. ඉන් සමත් වුවහොත් රට රැකියාව සඳහා නිසැකවම පිටත්ව යැමට වැඩ කටයුතු සැලසී අවසන්ය.

වෛද්‍ය පරීක්‍ෂණයට පෙරදා හවස නලින් ඉන්දික තම සුමිතුරන් සමඟ පුංචි මධුපානෝත්සවයක්‌ පවත්වන්නට වූයේ රට රස්‌සාව හරි යැමේ සතුට බෙදාහදා ගැනීමටය. ඒ සාදය අහිංසක එකකි. පස්‌සර නගරය තුළ දුසිමක්‌ පමණ වන මත්පැන් අලෙවිසල්වලින් සැර බීම බෝතලයක්‌ ගත් ඔවුහු තම සහෝදරයාගේ ත්‍රීවීලරයට නැග ප්‍රාදේශීය සභාව ඉදිරියේ හන්දියේ අඳුරු කෙළවරක නතරව සාදය පටන් ගත්හ. ඒ කතාවේ එක්‌ පැත්තකි.

මේ තුන්කොන් ආදර කතාවේ තෙවැන්නා මුහ්හමුද්ය. පාසල් අධ්‍යාපනය නිමවා රැකියා පෝලිමට එක්‌වූ ඔහු රැකියාවක්‌ ලැබෙනතුරු පාවහන් කර්මාන්තයේ නිරත විය. නිවෙස්‌වල ගෘහ කර්මාන්ත ලෙස පාවහන් හැදීමත් එවැනි පාවහන් විකුණන අලෙවිසල්වල වැඩ කිරීමත් මේ වරිගයේ තරුණයන්ගේ ආදායම් මාර්ගය විය.

මුහ්හමුද් ද ඉහත කී දැරිවියගේ ආදරය පතන්නට වූයේය. දැරිවිය ඔහු දෙස ද ආදරයෙන් බැලුවාද නැද්ද යන කරුණ පැහැදිලි නැත. කෙසේ වෙතත් ඇයගේ ආදරය සම්බන්ධයෙන් ඔහු අතරත් නලින් ඉන්දික අතරත් වෛරයේ බීජය නම් පැළවන්නට පටන් ගත් බව නිසැකය.

මේ තුන්කොන් ආදර අන්දරය ටික ටික අතු ඉති කොළ ලා වැඩෙන්නට පටන් ගැනිණි. තරුණිය පාසල් ගියාය. එහෙත් තරුණයන් දෙදෙනා අතර ගැටුම දවසින් දවස මුහුකුරා ගියේය. කාලය එසේ ගෙවී යමින් තිබිණි. දෙදෙනා අතර රැවුම් ගෙරවුම් ගැස්‌සිලි හැප්පිලිවල අඩුවක්‌ නොතිබුණත් ඒ කිසිවක්‌ ගමේ කිසිවකුට පෙනෙන්නට නොතිබිණි.

සිද්ධිය වූ දා එනම් 13 වැනිදා මුහ්හමුද් උදේ ගමන් කරමින් සිටියේ ඔහුගේ සම වයසේ වූ මුස්‌ලිම් යහළුවන් සිව්දෙනකු සමඟය. පස්‌දෙනාම එකතු වී ඇතැම් විට හොර රහසේ මත්පැන් බිව් මුත් ලෝකයාට පෙනෙන්නට කිසිවක්‌ නොකළේය. මත්වන්නට තවත් මාර්ග ඔවුන් සතුව තිබිණි. උඩරට පළාත්වල හොර රහසේ සුලභව කඩවල අලෙවි කරන යම් යම් විෂ මත්ද්‍රව්‍ය ගෙන පුවක්‌ කුඩු වර්ග පැකට්‌ පිsටින් ගෙන කටේ දමා බුලත් හපයක්‌ මෙන් වික වික සිටීම ඔවුන්ගේ පුරුද්දයි. ගංජා ඉරීම, පැණි බීම, විවිධ පැණි වර්ග ගැනීම වූ කලී මෙවැනි හැංගි හැංගී මත්පැන් බොන ළාබාල තරුණයන්ගේ පුරුද්දය.

මේ කොයි ක්‍රමයකින් හෝ මේ පස්‌දෙනා එදා හවස සිටම පස්‌සර ප්‍රාදේශීය සභාවට යන පාරේ සිටියේ හොඳ පදමට මත්වීය. එහෙත් ඔවුන් ගැන කිසිවකු සැක නොකළේ මත් වී තැන තැන කැරකි කැරකී හේතුවක්‌ නොමැතිව රස්‌තියාදු ගහන මේ වයසේ තරුණයෝ පස්‌සර ඉතා සුලභ බැවිනි.

රාත්‍රි 9.30 ට පමණ ප්‍රාදේශීය සභාව ඉදිරියේ අඳුරේ නවත්වා තිබූ ඉහත කී ත්‍රීවීලරයට මුස්‌ලිම් තරුණයන් පස්‌දෙනා පැමිණියහ. ඒ අතරින් මුහ්හමුද් ඉදිරිපත්ව ඉන්දිකට එළියට කතා කළේය. ඒ වන විට ඉන්දික ද සිටියේ තම මිතුරෝ සමඟ මධුපැන් බෝතලයේ පතුළ දකිමිනි.


ඉන්දික සැක නොකළේය. තරුණ මදයත් මත් පැනින් ලත් එඩිතර බවත් ඉන්දික ත්‍රීවීලරයෙන් අඩි දෙක තුනක්‌ ඉදිරියට ගෙන ගියේය.

මුහ්මුද් එකෙනෙහිම තියුණු පිහියක්‌ ඇද ගත්තේය. පිහිය සඳ එළියේ දිලිසෙන්නට විය. දිලිසෙන ඒ එළිය කිහිප විටක්‌ ඉහළ පහළ යනවා පෙනිණි. නලින් ඉන්දික අමාරුවෙන් ත්‍රීවීලරය දෙසට ආවේය. මුස්‌ලිම් තරුණයන් පස්‌දෙනා පැන දිවූහ. ත්‍රීවීලරයේ සිටි අනෙක්‌ දෙදෙනාට වූයේ කුමක්‌දැයි සිතාගත නොහැක.

මුහ්හමුද් පිහියකින් ඇන්නා. පුංචි තුවාලයක්‌ යමු ඉස්‌පිරිතාලෙට.... ඉන්දික කෙඳිරි ගෑවේය.

ක්‍ෂණයකින් සෙනඟ වට වූහ. ත්‍රීවීලරය වේගයෙන් අඳුරේම රෝහල වෙත පියඹා ගියේය. තව පිරිසක්‌ පොලිසියට දිව ගිය අතර මුස්‌ලිම් තරුණයන් 5 දෙනා හොඳින් අඳුරන තරුණ පිරිස උන් සොයා මෙහෙයුම පටන් ගත්හ.

කතාවේ පළමු අඩ ඉවර වූයේ එතැනිනි.


ඒ සිදුවීම් මාලාවේ වත්මන් ප්‍රතිඵලය වූයේ හේරත් මුදියන්සේලාගේ රත්නපාලටත්, ඔහුගේ බිරිඳටත් තම බාල පුත්‍රයා අහිමි වීමය. සහෝදර සහෝදරියන් තුන්දෙනකුගෙන් යුතු ඒ පවුලේ බාලයා වූ නලින් ඉන්දික උදය කුමාර අද පහන් දෙකක එළි මැද සුදුවතින් සැරසී උඩුකුරුව සමාදානයේ සැතපී නිදයි.

අනිත් අතට පොලිසියට කට්‌ටි පනිමින් සැඟවී සිටි මුහ්හමද් 15 දා සවස නීතියේ රැහැනට හසුවෙයි. ඔහු සමග සිටි තවත් දෙදෙනෙක්‌ ඔහු සමග දැන් පොලිස්‌ හිර කූඩුවේ කම්බිකූරු අතරය. සෙසු දෙදෙනා සොයා පොලිස්‌ දැල එළී අවසන්ය.

පස්‌සර නගරයම අද එකම එක ගිනි ජාලාවකි. "අහිංසක?" මුස්‌ලිම් පවුල්වල දෙමාපියෝ තම තරුණ පුතා දූ පාරට තොටට නොයවා ගේ අස්‌සේ සඟවාගෙනය. මුස්‌ලිම් සිංහල නොහොඳ නෝක්‌කාඩුව ඇවිලෙන්න ඔන්න මෙන්නය.


සිංහල දෙමාපියෝ හා ජනතාව සිටින්නේ පුදුමාකාර ඉවසීමකය. ගහක්‌ ගලක්‌ සේ ගමටම උදව් කරගෙන සිටි තරුණ කොල්ලෙක්‌ අද රටට අහිමි වී ගොස්‌ය. ගමට අහිමි වී ගොස්‌ය. යාළුවන්ට අහිමි වී ගොස්‌ය. යාළුවෝ සිටින්නේ කොයි මොහොතේ කාගෙන් ඒ වාඩුව ගන්නේ දැයි මාන බලමිනි.

මා මේ මොහොතේ එක්‌ ප්‍රශ්නයක්‌ ඇසිය යුතුව ඇත. නලින් ඉන්දික මුස්‌ලිම් තරුණයකු වූ මුහ්හමද් හා පිරිස සිංහල තරුණයන් වූයේ නම් අද පස්‌සර ප්‍රදේශයට අත්වී තිබෙන ඉරණම කුමක්‌ නම් විය හැකිද?

නිසැකවම එසේ වී නම් මේ වන විට ඉතා භයානක ප්‍රතිඵල රැසක්‌ රටට ඉතිරි කරමින් මේ රටේ මුස්‌ලිම්හු පස්‌සර පමණක්‌ නොව මුළු රට පුරාම මහත් පෙරළියක්‌ ඇති කිරීමට ඒ සිද්ධිය යොදා ගන්නවා ඇත.

"මේ සිද්ධිය ජාතිවාදයට කිසිසේත්ම සම්බන්ධ නැති හුදෙකලා සිද්ධියක්‌ බව සැබෑය.?" 


 මුරගල අපගේ අදහස:
 බුලිත ප්‍රදීප් කුමාර මහත්තයෝ, ඉස්ලාම් ජාතිවාදයක්, ව්‍යාප්ත වාදයක් අද ලංකාවේ නැත්නම්, අපි ඉස්ලාම් අන්තවාදී ප්‍රහාර තොග ගණනින් එකතු කොට ලැයිස්තුගත කර ඇත්තේ හුදෙක් සිංහල ජාතිවාදය නිසාද? මේ රට තුල ජාතිවාදයක් ඇත්නම් ඇත්තේ ඉස්ලාමයට හා දෙමළුන් තුලයි. එය තිබෙනවා පමණක් නොව ඔවුන් කිසි හිරිකිතයක් නැතුවම ලොවට එය ප්‍රදර්ශනය කරමින් සිටී. එයින් ඉතාම සුළු ප්‍රමාණයක් මාධ්‍ය හරහා හෙළි වේ. එවා අපි පෙන්වා ඇත්තෙමු. කොටින්ම සිංහලයන් ඇතුලතින් වනසා දැමීමට ආගම් අන්තවාදයක් පවා පල්ලියෙන් ගොඩ නගමින් රටට කෙනෙහිළි කම් පාමින් සිටී.


එහෙත් පස්‌සර වැනි ජාතීන් කීපයක්‌ එක සමානව ජීවත් වන සංවේදී පළාත්වල සිදුවන ක්‍රියාකාරකම් අපට කිසිසේත්ම හුදෙකලා කොටගත නොහැක.

"ජාතිවාදය යනු මහ නරක වචනයකි. ඉන් ගම්‍ය වන අරුතද අතිශයින් නරකය. එබැවින් මා මේ කියන දෙය ජාතිවාදයට උඩගෙඩි සපයන්නක්‌ යෑයි ලගුකොට කියනවාට මා සතුටු නැත. එහෙත් දකින්නට, පෙනෙන්නට, ඇසෙන්නට තිබෙන ඇත්ත දේ ජාතිවාදය යන අමිහිරි වචනයට මුවාකොට වසා තබන්නටද අපට නොහැකිය.
මේ සිද්ධිය ජාතිවාදයට කිසිසේත්ම සම්බන්ධ නැති හුදෙකලා සිද්ධියක්‌ වුවත් ?"


 මුරගල අපගේ අදහස:
බුලිත ප්‍රදීප් කුමාර මහත්තයෝ, ජාතිවාදය ඇත්තෙන්ම ඉතා නරක වචනයක් වන්නේ එය අර්ථදක්වන ආකාරයට නොවේද? ප්‍රායෝගිකව නම් ඉස්ලාම් හා දෙමළ ජාතීන් මේ නින්දිත ජාතිවාදයේ පුරෝගාමීන් බව දිනපතා ඔවුන්ගේ ද්‍රෝහීකම් මොනවට අපිට කියාපායි. මේ සියල්ල මහ මෙරක් මෙන් ඉවසමින් දරා ගනිමින් නිහඬව සිටීම සිංහළුන් හැරුන කොට ලොව කිසිම අන් ජාතියක් නොකරන ගොන් කමක් බව ඔබ තේරුම් නොගැනීම ඉතාම කණගාටුදායකය. අපි ජාතියෙන් ඉල්ලා සිටින්නේ අන් ජාතියක් නිකරුනේ පාගා විනාශකරන අන්දමේ ජාතිවාදයක් වැළඳගන්න යැයි කියා නොවේ. මේ භූමියේ නියම උරුමකරුවන්ට එය සදා සුරැකෙන පරිදි, සුළු ජාතිවාදීන්ගේ ප්‍රහාර බල රහිත කර දමන ප්‍රතිජාතිවාදී ක්‍රියාමාර්ගයකට හැමෝම වහාම එක්වියයුතු බවයි. රාජ්‍ය නායකයින් මෙයට යහ ප්‍රතිචාර දක්වා මහජාතියේ හිමිකම් රැක නොදේනම් පමණක් එහි ප්‍රතිඵල භයානක වනු ඇත. නැතිනම් සුන්දර අනාගතයක් ලක් මවට කිසි කලෙකත් නොලැබෙන බව අපගේ ඇස් පනාපිට පෙනෙන  කටුක සත්‍යයයි.

එහි පසුපස ඇති සත්‍යය වටහාගත යුතුය. අද පස්‌සර බඳු ප්‍රදේශවල මුස්‌ලිම් තරුණයෝ සිංහල තරුණියන් හා යාළුවීම මා දන්නා තරමින් සංවිධානාත්මක කාරණයකි. යන්තමින් ඇටෙන් පොත්තෙන් එළියට එන මල් පොහොට්‌ටු වැනි රූබර දැරිවියන් රවට්‌ටා ගන්නා මුස්‌ලිම් තරුණයන්ට මුස්‌ලිම් වැඩිහිටියෝ හා ප්‍රභූ සමාජය දක්‌වන්නේ පුදුමාකාර ආශිර්වාදයකි.


 මුරගල අපගේ අදහස:
බුලිත ප්‍රදීප් කුමාර මහත්තයෝ, මේ සිද්ධිය ජාතිවාදයට කිසිසේත්ම සම්බන්ධ නැති හුදෙකලා සිද්ධියක්‌ යනුවෙන් ඔබම කිවූ දෙය මෙහිදී බොරු වී නැතිද? ඔබ තේරුම්ගත් දෙය හරියටම හරි බව අපගේ හෙළකාන්තා දඩයම පැහැදිළි කරන ලිපිය පෙන්වා දෙයි, මේවා ඉස්ලාම් ජාතිවාදී අරමුණකින් නොවේ නම් වෙන අන් අරමුණකින් සිදුවේදැයි අපට පැහැදිළි කර දෙන මෙන් ඉල්ලා සිටිමු. 


ජාතිය සුරැකීමට මුරගල  අපගේ යෝජනාව:
ආගමක් නොවන නිවට නින්දිත දේශපාලනයක්ම වන ඉස්ලාමය සිය පිරිමින්ට විවාහය නිසා අන් ආගමක් වැළඳගැනීමට ඉඩ නොදෙයි. එසේ නම් ඉස්ලාමික පිරිමින්ටඋපතින්ම ඉස්ලාමික කාන්තාවක් හැර අන් අයෙක් විවාහ කරගැනීම නීති විරෝධී විවාහයක් සේ පිට ආගමික නීතිය ඔවුන් වෙනුවෙන් පමණක් අළුත් නීතියක් වහාම එක් කල යුතුය. තමන්ටම වෙන්වූ මුස්ලිම් නීතිය වල් බූරුවන් සේ රස විඳිමින්, කාන්තා හොරකම හරහා පිට ආගමික ජාතීන් වඳකර දැමීමට ඉස්ලාමයට ඇති ඉඩ කඩ වහාම අසුරා දැමිය යුතුය.

 අපට ඕන උඹලයි කෙල්ලෝ. උඹලයි ජාතිය, උඹලයි ආගම, උඹලයි සල්ලි, ඉඩකඩම් අපිට එපා. අපි කෙල්ලෝ ගන්නවා. ඒකට අපි කැමැතියි.... මා දන්නා මුස්‌ලිම් ව්‍යාපාරිකයකු පස්‌සර දී මට දිනක්‌ කීවේය.

 මුරගල අපගේ අදහස:
 අපගේ කෙල්ලන් පමණක් නොව ඉස්ලාම් වෙසඟනන් සිංහල පිරිමින් දැලේ දමාගෙන කොන කපා විවාහ කරගන්නා බව ඔබ සමහර විට නොදන්නවා ඇත. අරමුණ සිංහල බෞද්ධයා වඳ කර දැමීමයි.

මුස්‌ලිම් තරුණයකු සමග යාළුවන සිංහල යුවතිය කෙසේ හෝ පන්නාගෙන ගොස්‌ ඉස්‌ලාම් ආගමට හරවා බන්දවා ගන්නා ඔවුහු ඊළඟට කරන්නේ පර්දාව අන්දවා මුස්‌ලිම් කාන්තාවක්‌ ලෙස ආඩම්බරයෙන් ආගම සමාජගත කිරීමයි. එහෙත් සිංහල තරුණයන් හා විවාපත්ව එන මුස්‌ලිම් යුවතියන් ගැන අහන්නට නැත. මේ මෑත කාලයේ මුස්‌ලිම් තරුණයන් විසින් රවට්‌ටාගෙන ගිය සිංහල පුංචි කෙල්ලන් ගැන උදාහරණ මට සිය ගණනක්‌ පස්‌සරින් දිය හැකිය.



 මුරගල අපගේ අදහස:
නින්දිත ඉස්ලාමය ලිංගික ක්‍රියාවලිය සඳහා කාන්තාවට ගෙවීමක් කර විවාහ කර ගැනීම සිදුකරන බව ඔබ සමහරවිට නොදන්නවා ඇත. මේ අනුව ලෙබ්බේ කෙනෙකුට ඉස්ලාම් ගැහැණියක් විවාහ කර ගැනීම වියදම් සහිත කාරියකි. සිංහල කෙල්ලන් මේ ඉස්ලාම් නීතිය ගැන මෙලෝ හසරක් නොදන්නෝය. සිංහල කාන්තාවන් සොරකම් කිරීමෙන් ලෙබ්බේලා ගෙවීමක් නොකර නොමිළේ ගෑනියෙක් ගෙට ගෙන ඒමට අවස්ථාව සලසා ගැනීම මීට හේතුවයි. සිංහල ජාතිය වඳකර දැමීම අනික් හේතුවයි.

මේ ඉතාම ක්‍රමානුකූලව ක්‍රියාත්මක වන්නේ මුස්‌ලිම් ව්‍යාප්තවාදයයි. අද පස්‌සර ප්‍රදේශයේ රජයට අයිති ඉඩකඩම් ඇති තරමක්‌ අල්ලාගෙන සිටින්නේ මුස්‌ලිම්වරුය. අතීතයේ තණ පිටිවලින් හෝ ළඳු කැළෑවලින් වැසී තිබූ බොහෝ ගණනක්‌ කඳු අද මුස්‌ලිම් ගම්මානයන්ය. තේ වතුවලටද අත්වී ඇත්තේ ඔය ඉරණමමය.

 මුරගල අපගේ අදහස:
අල්හාජ් ටී.බී. ජයා නම් ලාංකික බින් ලාඩන් විසින් මග පෙන්වූ පරිදි හම්බ හැතිකරය බෝ කිරීම ජයටම කරන නමුත් අධ්‍යාපනය, ජීවන තත්වය , ආදිය ගැන වෙහෙස නොවෙයි. එවිට ඉඩම් මිළට ගැනීමට හැකියාවක් ඉතිරි නොවේ. බලෙන් අයිතිකරගැනීම හොඳම පිළියමයි. මීට අමතරව මේ හැත්තට ඉස්ලාම් දේශපාලනයෙන් උගන්වන්නේ මේ ලංකාව උන්ට අල්ලා විසින් මවන ලද්දක් බවයි. එවිට උන් ඉඩම් මිළට ගත යුතු නොවේ. රජයේ හෝ ඉඩම් බලහත්කාරයෙන් අල්ලා ගන්නේ සිය ජිහාඩ් දේශපාළුවන් ඉඩම්වල සින්නක්කර අයිතිය පසුව රජයෙන් ඉල්ලාදෙනබව දන්නා නිසයි.




ජාතිය සුරැකීමට මුරගල  අපගේ යෝජනාව:
රට වටා සියළු ඉස්ලාම් අනවසර පදිංචි කරුවන් රජයේ ඉඩම් වලින් වහාම අරාබියට හෝ පන්නා දැමිය යුතුයි. තම ඉඩම්වල හෝ ඉස්ලාමිකයන් ඉදිකිරීම් සිදු කරන්නේ කිසිදු නීති අවසරයක් නොගෙනය. දස දහස් ගණනක් වූ නින්දිත මුස්ලිම් පල්ලි ඇතුළු එවන් ඉදිකිරීම් සියල්ල වහාම ප්‍රාදේශීය සභා හරහා පොළොවට සමතලා කල යුතුය. මෙතෙක් කල් නොගෙවූ සියළු වරිපනම් ආදී බදු වහාම අය කරගත යුතුය. ඉස්ලාම් ව්‍යාප්තවාදයට නොමිළේම රටේ ඉඩම් ආක්‍රමණය කිරීමට ඇති ඉඩ සහමුළින් ඉවත් කල යුතුය.

දිගින් දිගටම කතා කරන්නට මේ ගැන කරුණු බොහෝය. ලිපිය දිග වැඩිවන බැවින් ඒ සංවාදය මා තවත් සතියකට ගෙන යන්නට කැමැත්තෙමි. එබැවින් මේ ලිපිය මෙතෙකින් අවසන් කරමි.

බුලිත ප්‍රදීප් කුමාර



මුල් ලිපිය
http://www.divaina.com/2012/03/18/feature21.html 

මේ ව්‍යසන සියල්ල මැද, අපට ඉතිරිව ඇති එකම ආරක්ෂාව නම් සැඟවුනු මුස්ලිම් අලුගෝසුකම් සියලු හෙළයන්ට වහ වහා අවබෝධ කර දීමයි. ඔබටත් ජාතිය ගැන හැඟීමක් ඇති නම්, පහත ලිපිත් බලන්න.  

4 comments:

  1. Hamnba wesiyo passe yana ponnayatai, hambayo ekka yalu wena patta wesiyantayi meka thereida danne naha, Oya balliyanta ammage thanen urapu kiriwalata wada unge paken ena kari raha watila, oka ta demawu piyoth waga kiyanda one lamayinwa agiya athe hadanawata.

    ReplyDelete
  2. මං හිතන්නේ ඉස්ලාම් ආගමේ කෲරත්වය රටට හෙළි කිරීමේ හොඳ ආරම්භයක් එම ලිපිය. අපි ඔහුව විවේචනය කරනවා වෙනුවට ටිකෙන් ටික ඉස්ලාම් ගැන හෙළි කළ යුතුයි, අන්තර්ජාලය තුළදී එය කළාක් මෙන්. එක පාට්ටම ඉස්ලාමික කෲරත්වයේ ඔක්කොම කිව්වොත් කවුරුත් පිලිගන්න කැමති නෑනේ.

    ReplyDelete
  3. sahathika aththa

    ReplyDelete
  4. mewani deeta api aya ida thiyanne ne api passara kollo

    "Nuwan Dananjaya"
    (namal ge nandage Putha)

    ReplyDelete

Please select Anonymous user to post comments, never leave your profile, true name with the comments.