Foreign Policy for us - සිංහල බෞද්ධයාගේ විදේශ ප්‍රතිපත්තිය කුමක් විය යුතුද?


මෙම ලිපිය ලිවීමට අපිට සිත් වූයේ ක්‍රෑර ලිබියානු පාළකයාගෙ අවසානයයි. මුස්ලිම් ඉගැන්වීම්, අකුරට පාලනය කිරීම්, සියල්ල ඒ ආකාරයෙන්ම කල නායකයෙකි ගඩාපි. ඔහුගේ එක් පුතෙකුගේ නම අල්-ඉස්ලාම් ය.  මේ ගෝත්‍රික එකාධිපතියා අවට රටවල් වලට තෙල් සල්ලි විසි කරමින්, ඒවාද ඉස්ලාම් කරණය පිණිස මහා වෙහෙසක් ගන්නා ලදි. අපි අපේ රට පමණක් සලකමු. සිංහල රාවය විරුවන් ගේ මේ අගනා ලිපිය ඒ පිළිබඳ ඉතා වටිනා හෙළිදරව්වක් කරයි.

http://sinhalaravaya.com/?p=701

මුළු ඉස්ලාම් රටක් විසින්ම අළුයම ලූ කෙළ පිඩක් මෙන් ප්‍රතික්ෂේප කරන ලද ඒකාධිපති ගඩාපි, ලංකා මුසල්මානු හැතිකරයට නම් ඉටු දෙවියෙකි. එම තිරස්චීන නායකයාගේ සියලු ඉස්ලාම්කරන උපදෙස් අකුරටම පිළිපදින මෙරට ලෙබ්බේලා ඊට හොඳම ශාක්ෂියයි.

මේ කළබල අස්සේ මෙරට ඉස්ලාම් කුමණ්ත්‍රණ කරුවෝ සිය දහමේ නිරුවත රෙද්ද පල්ලෙන් බේරෙනු බලා සිටීමට නොහැකිව විවිධ අකාරයේ උපක්‍රම තුලින් එය වසා ගැනීමට උත්සාය කරයි. ලිබියාවේ අගනුවර ගඩාපිගෙන් ගිළිහුන දා, මෙරට ඉස්ලාම් ගෝත්‍රිකයෝ ඔහුගේ ඉරණම ගැන අනුමාන කලහ. වෙනදා සමස්ථ ඉස්ලාම් ලෝකයම දිව්‍ය ලෝකයක් යැයි පාරම් බෑ මුසල්මානුවෝ වහාම ක්‍රියාත්මක වී බටහිර ලෝකය විසින් හුරතල් කල තවත් නායකයෙක් පරාජය වූ බව කියමින් ලිපි යැවූහ. වෙනදාට වහකදුරු වන් බටහිර ජාතීන්ට එක වචනයකින් හෝ දෝෂාරෝපනයක් එහි දක්නට නොවීය. ලොවම දන්නා සත්‍ය නම් බටහිර ජාතීන්ගේ වෙළඳ උවමනා වෙනුවෙන් මෙම පාපතර නායකයාට අලංකාර ලෙස නගරය අහිමි වූ බවයි.

මෙරටේ අනුරපුර ඉස්ලාම් කුණු පල්ලිය ඉවත්කල දා, මෙම ඉස්ලාම් ගෝත්‍රිකයෝ එවැනිම උපක්‍රමයක් දියත් කලහ. පරාජය ලැබී අවසන් බැවින් සිය ලැජ්ජාව වසා ගත යුතුය. එවිට ගෝත්‍රිකයෝ ලිපි ලිව්වේ තම දහම ප්‍රතිමා, භෂ්මාවශේෂ වන්දනා නොකරන බැවින් එය මුස්ලිම් පල්ලියක් නොවන බවයි. නමුත් දිනක් නික්මයාමට පෙර මෙරටේ සියළු ඉස්ලාම් ගෝත්‍රිකයෝ අප ජාතියෙන් පළිගැනීමට ක්‍රියාත්මක වූ අකාරය කාටත් රහසක් නොවේ. නොදන්නා අයට මුසල්මානුවා එය කියා දෙනවා ඇත.

මෙරට මුස්ලිම් ගෝත්‍රිකයන්ගේ තවත් උපක්‍රමයක් නම් ගඩාපි තරම් සිය ජාතියට සැලකූ නායකයෙක් අරාබි ලෝකයේම නැතැයි පවසමින් මියගිය පාපතරයාට කඩේ යාමයි. මෙය නැගල යන ව්‍යාපාරයක් වී ඇත්තේ, අප ජාතියේ නපුංසක කොටළුවන්ද මේ වෙනුවෙන් කඩේ යාමට ඉදිරිපත් වීම තුළිනි. ලෝකය ගැන තමන් තරම් අවබෝධයක් අන් අයට නැතැයි හඟවමින් මේ ද්‍රෝහී කොටළුවෝ ගඩාපිගේ ගුණම වයන්නේ එම තිරස්චීනයාගේ පුතෙක් තුල වත් ඇති විය නොහැකි දුකක් මවා ගනිමිනි.

මොවුන් හරි යැයි මොහොතකට සිතමු. එවිට ලිබියාවේ ඉස්ලාම් සංස්කෘතියේම වටිනාකම නැවතත් රෙද්ද පල්ලෙන් බේරෙන හැටි අපි පෙන්වා දෙන්නෙමු. මොවුන් කියන ලෙස සියල්ල සිදුවූයේ නම් එරට මුස්ලිම් ජනතාවට ගඩාපි කොටින්ම දෙවියෙකි. මන්ද යත් අන් කිසිම රටක එවන් පහසුකම් නායකයා විසින් ජනතාවට ලබා නොදෙන බැවිනි. අහෝ ඛේදයකි එම ජනතාවට සුර සැප එපා වූයේ නොසිතූ ලෙසිනි. සමහර විට ගෝත්‍රික ඉස්ලාමය එය ප්‍රතික්ෂේප කරනවා විය හැක. කූඩැල්ලා මෙට්ටය උඩ තැබිය නොහැකි මෙනි. ගඩාපිට එරෙහි කැරැල්ල රට තුල පිරිසිඳු ඉස්ලාම් ලබ්දිකයන් තුලින්ම උපන්නකි. ඔවුන් බටහිර උදව් පවා ප්‍රතික්ෂේප කරමින් මහා වීරයන් සේ සටනට බැස්සත්, ලේ පිපාසිත ගඩාපිගෙන් කන විට, බටහිර ජාතීන්ගේ ගුවන් ප්‍රහාර මුවින් නොබැන බාර ගත්හ. එම උදව්වෙන්ම අවසානයේ ගොඩ ගියේය.

මදක් සිතා බලන්න. තමන්ට ඉටු දෙවියෙක් සේ සියල්ල දුන් නායකයෙක්ට එරෙහි වීමට තරම් , ගුණය මකන, පාපතර සිතක් පහල වන්නේ මනුෂ්‍ය ආත්ම ලැබූ සමාජයකට නම් නොවිය හැක. සිංහල බෞද්ධ අපිට නම් එය අදහාගැනීමට නොහැක. අපි මෙසේ හඳුනන්නේ එකම එක පුද්ගලයෙක් පමණි. ඒ බුදුන් වහන්සේට අනේක පීඩා එල්ලකල දෙවදත්ත නම් ස්වාමීන් වහන්සේයි. අදත් අවීචියේ ඝෝර දුක් විඳින  නමුත් අවසන් මොහොතේ බුදුන් සරණ යාමට තරම් මේ දේවදත්ත ස්වාමීන් වහන්සේ වාසනාවන්ත වූ බවද දත යුතුය. ඒ පිනෙන් මතු භවයක පසේ බුදු වී නිවන් දක්නා උතුමෙක් වීමට මග පාදාගත්තේ බුදු සමයේම පිහිටෙනි.

මෙළොව ජනිත වන කල කිසිවෙකුටත් වරදක් නැති වුවද, පෙර කල කර්මානුකූලව, ඉස්ලාම් දරුවා නිරාවරනය වන්නේ මනුලොව අපාය හෙවත් ඉස්ලාම් සමාජයටයි. ගඩාපි පැතිරීමට උත්සාහ කල ඉස්ලාම් දහමෙන් කර කුට්ටං වූ, බටහිරයන් විසින් sub humans නම් ගෞරව නාමයෙන් පුදලැබීමට තරම් මොළය නම් ශරීර අංගය භාවිතයට තහංචි දමන ලද සමාජයකටය. අපි නම් දැකීමට තබා ඇසීමට වත් නොකැමති, ප්‍රසිද්ධියේ දොඹකර ආදියෙන් එල්ලා මැරීම. බිම දමා බ්ලොක්ගල් හිසට අතහැර සුණු විසුණු කර මරා දැමීම, පොළොවේ වලලා හිස පොඩිවන සේ ගල් ගසා මැරීම, වේවැල් වලින් ( වැඩිහිටි කාන්තාවන්ට පවා ) හම ගැලවෙනසේ පහරදීම, ප්‍රසිද්ධියේ බිම හොවා අමු අමුවේ වෙඩිතබා ඝාතනය, පේලියට සිටුවා වෙඩිතබා ඝාතනය ආදී ඇඟ හිරි වැටෙන, වචනයේ පරිස්මාප්ත අර්ථයෙන්ම ගෝත්‍රික වූ දඬුවම් ගඩාපිගේ ප්‍රියතම ඒවා වූවාට කිසිම සැකයක් නැත. ඒවා ගඩාපිගේ වැරදිලෙස අපි නොදකිමු. හුදෙක් ඔහුවත් ඔහු පාලනය කල පාපතර සමාජයත් ලොව පුරා ඕනෑම් අස්සක ජීවත්වන මුසල්මානුවාත් එම තත්වයට කුරාණය විසින් මොළසෝදනයකට ලක් කර ඇති බැවිනි. ඉස්ලාම් දහම යනු ලොව පුරා පැතිරෙන භියකරු, අමනුෂ්‍ය ලේ පිපාසිත ගෝත්‍රික ඉගැන්වීමයි.

අරාබිකරයේ වේවා, යුරෝපයේ වේවා, ලංකාවේ වේවා ලොව ඕනෑම අස්සක වේවා. මුසල්මානුවා යනු ඇස ගැටීමට තරම්වත් නුසුදුසු, අති ම්ලේච්ඡ් අමනුෂ්‍ය  ගෝත්‍රිකයන් කොට්ඨාශයක් බව තවත් අටුවා ටීකා උවමනා නොවේ. එබැවින් අපි ලංකාවේ වෙසෙන එම ගෝත්‍රිකයන්ගෙ උගුල් වලට හසු වීම මෝඩ කමකි. මුස්ලිම් අයෙක් ප්‍රකාශ කරන අදහස් තුල ඇත්තේ එකම අරමුණක් පමණි. එනම් අසන්නා තම වාසිය පිණිස රැවටීමයි. එම ගෝත්‍රිකයන්ට කඩේ යන අමනයින් නම් තමා තරම් මධ්‍යස්ථ අය තවත් නැතැයි ලොවට පෙන්වීමේ උන්මාදයෙන් මෙය කරන බව සමහර විට පෙනී යයි.

එබැවින් සිංහල බෞද්ධ අපේ විදේශ ප්‍රතිපත්තිය පැහැදිළිය. ඉස්ලාමය නම ගෑවුනු සියලු රටවල් ප්‍රතික්ෂේප කිරීමය. සාධාරණ අසාධාරණ කිරා බැලීමක් කිසිසේත් අවශ්‍ය නොවන්නේ අනන්ත විශ්වයේම ඉස්ලාම් තරම් වැරදි වූ, අමනුෂ්‍ය වූ, ලේ පිපාසිත වූ "දහමක්" තිබිය නොහැකි බව කුඩා දරුවෙකුට පවා පැහැදිළි වන බැවිනි.  වැරදි කාරයන් දෙදෙනෙකු අතරින් අප සහයෝගය වචනයෙන් හෝ දිය යුත්තේ අඩුවෙන් වැරදි කාරයා වෙන කෙනාටයි. එබැවින් සීමාන්තිකව අසාධාරණ, ම්ලේච්ඡ, අමනුෂ්‍ය ඉස්ලාමය ප්‍රතික්ශේප කිරීම සෑම විටම නිවැරදි තේරීමයි.

කෙසේ වුවද මෙරට ඉස්ලාම් භක්තිකයන් විසින් අපේ රටට, ජාතියට, ආගමට යන සියල්ලට මේ වන විටත් කර ඇති හානිය මුදලින් තක්සේරු කල නොහැක. ඒවාට වන්දි ලෙස මුදල් එම ම්ලේච්ඡ රටවල් වලින් අපිට කිසි කලෙකත් ඉල්ලා ලබා ගත නොහැක. මන්ද ඉස්ලාමයට අනුව අපිව වැනසීම ඔවුන්ගේ දේව කාරියක් බැවිනි. එබැවින් අපි හැකි තරම් අරාබි මුදල් ඒ වෙනුවෙන් ලබා ගැනීමට ක්‍රියා කල යුතුය. රාජ්‍ය මට්ටමින් අපි එම රටවලට හිතවත් කමක් පෙන්විය යුතුය. සහයෝගය පිණිස ප්‍රකාශ නිකුත් කල යුතුය. නමුත් එම ඉස්ලාම් ගෝත්‍රික මතවාද මේ දහම් දිවයින තුල සහමුලින් ප්‍රතික්ශේප කල යුතුය.අරාබි තෙල් සල්ලි මේ රටට එන්නේ ජාතිවාදී මුහුණුවරකිනි. ඒවා සියල්ල අපිට එරෙහි ඉස්ලාම් ප්‍රහාර නිවැරදි කිරීමට යෙදිය යුතුය. අසරණ සිංහල බෞද්ධ අපේ බදු මුදල් කෝටි 34ක් ගිලගත් ඉස්ලාම් උසාවි පාඩුව අපි පියවාගත යුත්තේ තෙල් සල්ලි වලිනි.

ඉශ්‍රායෙලය හෝ යුදෙව්වන් ලෝකයේ හෝ මෙරට බෞද්ධයන්ට කල හානියක් නොමැති බව සිහි තබා ගත යුතුයි. ඉස්ලාමය හා මුස්ලමානුවන් අපිටත්, ලෝක බෞද්ධයන්ටත් විනාශ අඩු නැතිවම කරන බව අපි තේරුම් ගත යුතුයි. සෑම විටම පලස්තීනයේ ලේ පිපාසිත ඉස්ලාම් ඕනෑඑපාකම් වලට අපි විරුද්ධ විය යුතුයි. පලස්තීනයෙන් හැකිනම් ආධාර ලබා ගන්නා අතර, ඉශ්‍රායෙලයට සහය දිය යුතුය. ඉශ්‍රායෙලය හා බටහිර කතෝලිකයන් විසින් ඉස්ලාමයට එරෙහිව කරන උපක්‍රමශීලී ප්‍රහාර නොවන්නට අද වන විට ඉස්ලාම් පාපතරයන් විසින් අපව හලාල් කර අවසන් බව හැමෝම තේරුම් ගත යුතුය. එම යුද්ධ විසින් කාර්ය බහුල කරනලද ජිහාඩ් ක්‍රියාකාරිකයන්ට අපේ රට කෙරෙහි අවධානයක් යොමු කිරීමට අවස්ථා අඩු වීම මීට හේතුවයි.

බටහිර වේවා , යුරෝපයේ වේවා, ඉන්දියාවේ වේවා දෙමළ කොටින් විසින් මුලා කරන ලද ජාතීන් විසින් අප රටට එරෙහිව කරන  සියලු කුමණ්ත්‍රණ අපි ජාතියක් වශයෙන් හෙලා දැකිය යුතු අතර ඔවුන් ඉස්ලාමයට එරෙහිව කරන සියළු ප්‍රහාර, කුමන්ත්‍රණ අපි ජාතියක් වශයෙන් අනුමත කල යුතුය.

ඉස්ලාම් ගෝත්‍රය කෆීර් කිසිවෙකුත් සමඟ සන්ධාන වීම ඔවුන්ට පාපයක් වනවා සේම අපි කිසිම විටෙක අපේ ජාතික හෝ වෙනත් ප්‍රශ්ණ වෙනුවෙන් එම ම්ලේච්ඡයන්ගේ කිසිම උදව්වක් ලබා නොගතයුතුයි. හැඩි දෙමළුන් නොකඩවාම අපිට ද්‍රෝහී වෙනවා සේම, අපි එම වනචාරීන්ගේ ප්‍රශ්ණ පිළිබඳ උපක්‍රමශීලී වෙනවා හැරෙන්නට රටට හානි වෙන කිසිම ඉල්ලීමක් උන්ට ලබාදීමෙන් අප ජාතිය වසර 30ක් තනිව සටන්කර මුදාගත් රට නැවත අපිම ආගාධයේ නොදැමිය යුතුයි.

කතෝලික පල්ලිය කොටි වෙනුවෙන් කල ද්‍රෝහීක්‍රියාද අපි කිසි කලෙකත් අමතක කලයුතු නොවේ. ද්‍රෝහීන් සමඟ එකට වැඩකර අපිවම අනතුරේ දමාගන්නවාට වඩා කරන සටනක් අපිම කරගැනීම වඩාත්ම බුද්ධිමත් උපක්‍රමය බව අපගේ තේරුම්ගැනීමයි. ක්‍රිස්තියානි සිංහලයන්ට අවැසි නම් පොදු සතුරා වන ඉස්ලාමයට එරෙහිව තමාගේම සටනක් පටන්ගැනීමට කාගෙන්වත් බාදාවක් නැති බවද මුරගල අපි මතක් කර සිටිමු.

දැන හෝ නොදැන අප ආදරණීය රජය මේ ප්‍රතිපත්ති වලට අනුකූල ක්‍රියාමාර්ගයක මේ දක්වා පිහිටා සිටිනබව අපගේ හැඟීමයි. එය ජාතිමාමක අපිට මහාම සැනසිල්ලකි. ඉදිරියටත් අපගේ ජාතිය අභ්‍යන්තර බාහිර කුමණ්ත්‍රනකාරීන්ගෙන් ගලවාගෙන උපක්‍රමශීලී ලෙස රැකගැනීමට ලැබේවායි අපි වත්මන් ජනපති උතුමාට ආශිර්වාද කරන්නෙමු.

රජය, ජාතිය ඇතුලතින් කුණු කර දැමීමට දායක වන "සිල්වා" ( දුමින්ද හා මර්වින්)  හැතිකරයද නොපමාවම රජය විසින්, කුමන වියදමක් දරා හෝ, කුමන අපහසු තීරණයක් තුලින් හෝ අතුගා දැමිය යුතු බව නම් නොකියාම බැරිය.

No comments:

Post a Comment

Please select Anonymous user to post comments, never leave your profile, true name with the comments.